Eindelijk de eindbestemming

17 juli 2017 - Zator, Polen

Zondagavond even voor 12 uur 's nachts vertrokken. De jongens waren al in slaap gevallen op de bank. Eerst wakker maken en naar de auto. Richard heeft het eerste stuk gereden. De jongens bleven lekker slapen zelf bij het tanken. Na het tanken ben ik gaan rijden.
De grens over naar Polen en een uur lang op een stuk weg gereden dat zo slecht was dat je niet harder dan 70 kon. Je trilde gewoon uit je stoel. Het leek wel een gratis masage in zo'n stoel maar na 2 minuten heb je er al genoeg van. Richard en de jongens sliepen nog en hebben het nog een half uur volgehouden en werden toen wakker van het trillen over de vele hobbels en kuilen.
We hebben zelfs in de file gestaan voor een ongeluk. Op het laatste stukje in Zator al kwamen we langs een kerkhof en op elk graf lag wel een bloemstuk. Echt heel mooi om te zien.
Om een uur of 12 aangekomen bij Riverpark. Hele aardige mensen. Volgens haar was ons huisje te klein en kregen dus een grotere en die is waarschijnlijk nog goedkoper ook. De luxe bungalow zoals het hier genoemd wordt, eigenlijk een stacaravan, is klein maar groot genoeg voor een paar nachten. Helaas moeten Richard en ik ook elk in een eenpersoonsbed, want er staat een kastje tussen. De bank en de eetkamer zijn een en dezelfde, maar dat mag de pret niet drukken.
Jermaine en Joey kunnen hier lekker gratis gebruik maken van de mini golf en dat hebben ze gelijk maar gedaan een aantal keer.
Natuurlijk lekker in de avond een hapje wezen eten op het park. De kosten om te lachen. We hebben voor ongeveer 35 euro gegeten en gedronken. Nu zijn we toch wel moe. Richard en ik hebben denk ik vannacht 3 uur geslapen en gaan dus straks vroeg naar bed.