Slecht weer bah!

21 juli 2017 - Zator, Polen

We zouden vandaag maar Inwaldpark gaan. We stonden al in de startblokken, maar er kwam eerst een behoorlijke bui over. Even gewacht tot het redelijk droog was en toen maar naar de auto gelopen.
Het bleef maar regenen. In de verte was er wel lichte lucht opkomst, maar dat ging schijnbaar de andere kant op. Op de parkeerplaats stonden een paar auto's en het bleef maar regenen. We hebben toen maar besloten om ergens anders naar toe te gaan.
Dinsdag was het te warm om nog naar Auschwitz 2 te gaan oftewel Birkenau te gaan. We zijn dus toch nog maar die kant opgereden.
Het bleef nog steeds nat buiten, maar we waren toch al nat dus toch uitgestapt. Geen spijt van gehad. We vonden dit gedeelte eigenlijk interessanter.
Om een beetje droog en warm te worden na afloop even een hapje gaan eten. Na het eten nog de laatste inkopen gedaan.
Morgen gaan we weer naar huis. Het was een fantastische week jammer dat het weer een beetje roet in het eten heeft gegooid en we dus niet alles hebben kunnen doen en zien wat we wilde.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wouter:
    21 juli 2017
    Mooi verhaal, misschien in de toekomst nog eens die andere dingen bekijken.