Oostenrijk Vorarlberg

18 juli 2018 - Rekken, Nederland

Nog een paar dagen en dan is het al zo ver. We reizen dan af naar Oostenrijk naar het mooie Vorarlberg. We verblijven in een klein plaatsje Sibratsgfäll.

Na 22 jaar terug naar Oostenrijk waar ik als klein kind veel op vakantie ben geweest. Ik ga volgende week eigenlijk een beetje terug naar mijn kindertijd. Naar de Bodensee en Lünersee. We gaan het volgens mij reuze naar onze zin hebben. Het weer is gelukkig ook redelijk goed volgende week.

Nu nog de spullen inpakken die mee moeten en dan vrijdag lekker naar de camping. Maandag vertrekken we dan vanaf de camping naar Oostenrijk.

Heb er nu al zin in!!!!

1. Leo Mulkens:
    18 juli 2018
    Heel veel plezier met z'n allen volgende week. Wij zijn een beetje jaloers op jullie. Oostenrijk was altijd ons favoriete vakantieland. Dat wordt genieten. Er is zoveel te zien en te ondernemen dat je waarschijnlijk tijd tekort zult om overal naartoe te gaan. En natuurlijk de kaisersmarren niet vergeten.
  2. Leo Mulkens:
    18 juli 2018
    We hebben er vroeger hele fijne vakanties gehad.Leuk om het je kinderen te laten zien hoe mooi het er is. Maar kijk wel uit voor gevaarlijke wegen en bergen.
  3. Wouter:
    23 juli 2018